Reisinspiratie - Noordwest-Amerika

Filters

Filters toepassen
Pagina 1 van 3
We hebben nog een rustig ochtendje, want we hoeven de camper pas vanmiddag in te leveren. We ruimen nog de laatste dingen op en rijden richting een mall tussen de camping en Road Bear. We starten met een laatste lunch in Amerika, we kiezen voor de Cheesecake Factory. Het is heerlijk! Hierna gaat Norah slapen in de camper terwijl Thomas bij haar blijft. Arian, Evrie en ik gaan shoppen. Ik slaag goed, de koffer wordt dus nog iets verder gevuld voor we naar huis gaan. We rijden door naar Road Bear, waar we rond half 3 zijn. Ik heb de camper een dag extra geboekt, om deze pas smiddags in te hoeven leveren. We halen de camper leeg en deze wordt gecontroleerd. We geven ook nog een paar dingetjes aan waar we tegenaan zijn gelopen, zodat hier voor de volgende huurders naar gekeken kan worden. Alles is goed, dus we zijn snel klaar. Ik bestel zowel een Uber als een Lyft, zodat we alle spullen makkelijk meekrijgen. We zijn in no time op de luchthaven en kunnen direct inchecken. Ook is onze bagage gelukkig niet te zwaar, dus zijn we die ook zo kwijt. We kunnen direct door naar de security check en als we bij de gate zijn kunnen we al snel instappen. Het is een lange vlucht van 9 uur, maar Norah doet het echt super. Ze slaapt een paar uur, speelt en kijkt filmpjes. Voor we het weten zijn we weer in Amsterdam. Ook hier gaat het snel, we landen om 12.00 uur en zijn om 15.00 uur alweer thuis. We kijken terug op een fantastische reis! Kosten: Gas bijvullen van de camper $28,11 (7,3 gallon voor $3,50 per gallon) Tanken $100 (29,420 gallon voor $3,399 per gallon) Lunch Cheesecake Factory $108,64 Uber $20,70 Lyft $20,58 Gereden mijlen: 11 mijl / 18 kilometer

Laatste update: 15 september 2019

Aantal updates: 22

Lees verder...
Yep. Het is klaar helaas. Koffers inpakken, schoonmaken, douchen en op pad richting Seattle. We vertrekken rond 9:45 uur van onze camping. We hoeven de camper gelukkig niet vroeg in te leveren want we vliegen pas 19:15 uur vanavond. Dus we nemen de route terug naar Seattle met de veerboot oversteek. Je kan ook helemaal om het water heenrijden, maar dat is al gauw een dik uur extra en we hebben de tijd. Zo wordt de laatste etappe toch ook een beetje speciaal. Rond 13:30 uur is de cirkel dan echt rond en rijden we de parkeerplaats op van Cruise Amerika. Taxi staat al klaar, camper inspectie gaat in standje turbo. Binnen 15 min rijden we al weer de parkeerplaats af. Nu nog op het vliegveld wachten bij de gate. Het was een wederom een fantastische reis. Amerika is een prachtig, divers land met fijne mensen en het reizen hier is heel relaxed. Veel mooie dingen gezien en gedaan. Ons campertje (Elly A.H) heeft ons veel moois gebracht! Roadtrip USA 2019 zit erop.... op naar Haarlem 🍀

Laatste update: 15 augustus 2019

Aantal updates: 23

• 25-daagse camperreis
  • Vancouver naar Calgary

Olympic NP - Portland - Grand Teton - Yellowstone - Waterton Lakes NP - Banff NP

Lees verder...
Dit is het einpunt van onze bijzondere ongelooflijk mooie reis. Waarbij we heeeeel veel gereden hebben en gezien .Maar vooral bijzondere herinneringen hebben gemaakt. Bedankt dat jullie ons hebben gevolgd en hopen dat iemand deze ervaring ook eens gaat beleven. Tnx Michel Jenny Jordan & Chelsey

Laatste update: 04 augustus 2018

Aantal updates: 19

• 24-daagse camperreis
  • Seattle retour

Olympic NP - Cannon Beach - Craters of the Moon NP - Grand Teton NP - Yellowstone NP - Spokane - Mount Rainier

Lees verder...
foto's bij de laatste blog.

Laatste update: 05 oktober 2017

Aantal updates: 16

• Juni 2016
  • Vrienden

Sequim - Portland - Yellowstone NP - Grand Teton NP - Flaming Gorge - Estes Park

• April 2014
  • Gezin met kinderen

Solvang - Kings Canyon NP - Yosemite NP - Redwood SP - Cannon Beach - Mount Rainier