Blogposts - Canada

Oost-CanadaWest-Canada
Filters toepassen
2 / 6
Hallo allemaal, Als jullie dit lezen zijn wij weer thuis uit een Kleurrijk Canada. De weken zijn voorbij gevlogen met alle weersoorten die je maar kunt bedenken. Zon, Blauwe lucht, Regen, Sneeuw, St

Laatste update: 29 september 2019

Aantal updates: 11

Lees verder…
we zijn veilig thuis ...ook altijd weer fijn hè....nu nagenieten van deze fantastische reis ...ik heb dit blog vooral voor het thuisfront bijgehouden en vond het ontzettend leuk dat er nog meer lieve

Laatste update: 21 september 2019

Aantal updates: 16

Lees verder…
Vandaag precies over een week op 5 sept vertrekken we naar Boston met een tussenstop in Reykjavik. We gaan na 2 nachten in Boston aan boord van de Veendam, een Cruise schip van HAL. We varen dan in

Laatste update: 29 augustus 2019

Aantal updates: 1

Lees verder…
De laatste dag, voordat we morgen de camper inleveren en terugvliegen. Prachtig weer! We gaan met de bus richting stad en wandelen een beetje zigzaggend door Gastown, het historisch centrum van Vancou

Laatste update: 2 augustus 2019

Aantal updates: 20

Lees verder…
Vandaag, dinsdag 30 juli 2019, om 8.15 uur thuis vertrokken richting Schiphol. We waren er mooi op tijd om alle koffers en fietsendrager in te checken. We vlogen eigenlijk om 11.55 uur, maar de vluch

Laatste update: 30 juli 2019

Aantal updates: 1

Lees verder…
Brrrr..... Wat een weer vanmorgen. De regen kwam met bakken uit de lucht. Gisteravond voelden we al wat nattigheid. Bleek, dat de slide out van de camper water doorliet, waardoor het bed een klein bee

Laatste update: 7 juni 2019

Aantal updates: 25

Lees verder…
Vannacht hebben de koudste nacht gehad want de thermometer stond op 1 graad toen we wakker werden. Op de ramen lag er geen vocht maar ijs! Vanmorgen hebben we gedoucht en zijn we de camper gaan inleve

Laatste update: 6 oktober 2018

Aantal updates: 20

Lees verder…
Aan alle leuke/mooie dingen komt een eind! Wat hebben we een geweldige vakantie gehad. Nu zijn we klaar om te gaan boarden. NL, here we come!