Amerika

Zuid-Afrika

2 blogs

Camperreizen blogs

Lees live mee met camperreizigers onderweg! Per land vind je de verhalen van reizigers die jou voor zijn gegaan en de reisblogs van alle camperreizigers onderweg. Geniet mee met alle verhalen en mooie momenten van iedereen die op dit moment een camperreis maakt.

Zelf een reisverslag op onze site bijhouden? Stuur dan een mail met je reisplannen naar product@travelhome.nl en je ontvangt zo spoedig mogelijk jouw persoonlijke inlogcode.

n.b. Deze reisblogs zijn bedoeld als klantenforum en Travelhome zal hier inhoudelijk niet op reageren. Mocht je onderweg problemen ervaren of onze assistentie nodig hebben dan kun je ons benaderen via info@travelhome.nl.

Gisteren was onze eerste dag in Toronto. Na een goed ontbijt zijn we naar Yonge Dundas Square gelopen. Hier vertrok de hop on hop off bus. Deze bus bracht ons langs verschillende enorme woontorens, Casa Loma en verschillende universiteiten. Bij stop 11 zijn we voor de eerste keer uitgestapt, dit was bij Chinatown en Kensington Market. Dit was ook meteen de koffiestop. Kensington Market is een leuk gebied met verschillende alternatieve winkeltjes en restaurantjes, ook kom je hier verl street art tegen. Na de koffiestop zijn we doorgegaan naar de CN Tower. Gelukkig was het hier niet zo druk en waren we snel boven. We hadden tickets gekocht voor het standaard observation deck, en voor de skypod, nog nét iets hoger. Een schitterend uitzicht over de stad was het resultaat. Vervolgens hebben we de route met de bus afgemaakt en daarna snel wat gegeten bij de 3 Brewers op Yonge street. Prima eten voor een prima prijs! het weer was redelijk zonnig vandaag wat een mooie zonsondergang zou kunnen betekenen. Hiervoor hebben we Centre Island uitgekozen, met de ferry zijn we hier in 10 minuten. Een schitterend uitzicht over de skyline is het resultaat! Vandaag gaan we naar de Niagara Falls en wanneer we tijdig terug zijn nemen we ook nog een wedstrijdje van de Blue Jays mee! 😊

Laatste update: 17 juni 2019

Aantal updates: 4

Lees verder...
En dan moeten we helaas weer terug naar Nederland, maar met veel mooie foto’s en nog veel meer mooi herinneringen aan het Oosten van Canada en Amerika. Advies: gaan.

Laatste update: 15 juni 2019

Aantal updates: 22

Lees verder...
Brrrr..... Wat een weer vanmorgen. De regen kwam met bakken uit de lucht. Gisteravond voelden we al wat nattigheid. Bleek, dat de slide out van de camper water doorliet, waardoor het bed een klein beetje vochtig werd. Opgelost met handdoeken. De laatste 32 km naar Canadream ging in een half uurtje. Om 09.30 uur waren we er. We werden hier door medewerkers prima ontvangen. Toen ik mijn verhaal vertelde over de problemen en probleempjes die we onderweg ondervonden hadden, werd subiet de manager erbij geroepen. Niets dan lof voor het personeel van Canadream in Calgary. Toen alles geregeld was kregen we een transfer naar het vliegveld. Vervolgens daar een taxi genomen naar ons hotel in Calgary Centre, het Sandman hotel. Travelhome, een geweldige keuze. Wat een mooi hotel is dit en geweldig gelegen in de stad. We kregen een hele mooie kamer op de bovenste (23e) verdieping. Een prima keuze! Hiermee is aan een wel heel bijzondere reis een einde gekomen. We gaan nog 2 dagen deze stad bekijken en vliegen a.s. Maandag om 15.10 uur (Nederland 23.10 uur) terug en hopen dan dinsdag, rond 08.00 uur te landen in Amsterdam. We hebben tijdens deze reis hele mooie dingen gezien. We hadden wisselend weer, maar op zich een geweldig mooie reis van oost Canada naar west Canada. We hebben in totaal ruim 5100 km gereden. Ik wil Travelhome bedanken voor de prima organisatie van deze reis. Ook een dank aan Canadream, die ons uiteindelijk met een tevreden gevoel huiswaarts laten gaan. En natuurlijk jullie allemaal, dat jullie mijn proza hebben gelezen? Dank ook voor de reacties die we mochten ontvangen. ik heb natuurlijk weer bijna 500 foto’s gemaakt, die weer in een fotoboek verwerkt gaan worden (niet allemaal, maar de mooiste). Iedereen wil ik uitnodigen om deze eens te komen bekijken. bedankt en tot ziens. Olga en Hilko