Amerika

Zuid-Afrika

2 blogs

Camperreizen blogs

Lees live mee met camperreizigers onderweg! Per land vind je de verhalen van reizigers die jou voor zijn gegaan en de reisblogs van alle camperreizigers onderweg. Geniet mee met alle verhalen en mooie momenten van iedereen die op dit moment een camperreis maakt.

Zelf een reisverslag op onze site bijhouden? Stuur dan een mail met je reisplannen naar product@travelhome.nl en je ontvangt zo spoedig mogelijk jouw persoonlijke inlogcode.

n.b. Deze reisblogs zijn bedoeld als klantenforum en Travelhome zal hier inhoudelijk niet op reageren. Mocht je onderweg problemen ervaren of onze assistentie nodig hebben dan kun je ons benaderen via info@travelhome.nl.

Norah heeft het super goed gedaan vannacht. Ze komt om 03.00 uur bij mij in bed liggen en is een half uurtje wakker, maar slaapt daarna weer fijn verder. Zelf ben ik vaak wakker, maar dat weet ik inmiddels de eerste nacht. Uiteindelijk ben ik rond 05.30 uur echt wakker. We maken ons klaar en pakken alvast wat spullen in, waarna we om 06.15 uur gaan ontbijten. Er is van alles en het smaakt goed. We checken rond 07.00 uur uit en bestellen een Lyft. We hebben de 6-persoons gekozen, en dat gaat nét met al onze bagage. Deze brengt ons in een minuut of 20 naar Road Bear, waar ze al op ons staan te wachten. We mochten om 07.00 uur komen dus zijn zelf iets later. Met een lekker bakje thee en koffie tekenen we het contract en zoeken ondertussen in de kast met achtergebleven spullen naar iets bruikbaars. We vinden weer genoeg, er liggen zelfs luiers precies in Norah’s maat en van alles aan speelgoed voor buiten voor haar. Arian en Thomas lopen mee naar de camper voor het gebruikelijke rondje. Hier komen nog een aantal dingetjes uit dus nadat we alle bagage in de camper hebben gelegd wordt hij nog even naar de ‘shop’ gereden. Ook wordt de water tank nog voor ons gevuld. Rond een uur of 9 kunnen we op pad, heerlijk zo op tijd! Eerste stop: Voodoo Doughnuts! Een favoriet die we niet over mogen slaan. Tijdens deze rit van 20 minuten blijkt de buitenspiegel los te zitten en daardoor weg te draaien, dus terwijl ik donuts haal kijken Arian en Thomas daar even naar. Gelukkig krijgen ze het makkelijk vast gedraaid. De volgende stop is de WalMart, waar we twee uur later met een gigantisch volle kar weer buiten lopen. We eten wat in de camper en gaan dan op pad naar de eerste camping, nog een uurtje rijden. Het is een mooie rit en al snel zijn we bij de camping: Heaton Bay Campground. We hebben een mooie plek vanuit waar we prachtig wegkijken over de bomen en bergtoppen. We installeren de camper, al is dat zo klaar aangezien we geen aansluitingen hebben. We drinken eerst een drankje buiten en eten de donuts die ik vanochtend gehaald heb op. Norah gaat lekker met haar emmers en schepjes aan de gang en is binnen een mum van tijd pikzwart. We pakken de koffers uit en geven alle spullen inclusief de boodschappen van vanochtend een plekje. Zo fijn als alle koffers weer zijn uitgepakt! Hierna beginnen we met koken en wordt de BBQ aangestoken. We sluiten de dag goed af met een heerlijk stuk zalm en asperges van de bbq. Zodra de zon ondergaat wordt het al snel koud. Als Norah in bed ligt volgen wij ook niet veel later. Het was een lange maar fijne eerste dag! Kosten: Donuts Voodoo Doungnuts inclusief sleutelhanger souvenir $23,47 Boodschappen Walmart $422,51 Camping: Heaton Bay Campground Geen faciliteiten op onze plek, wel enkele met elektriciteit Alleen dixie toiletten op de camping Gereden mijlen: 86 mijl / 138 kilometer

Laatste update: 25 augustus 2019

Aantal updates: 3

Lees verder...
Alle koffers en tassen zijn gepakt dus wij zijn er klaar voor. Vannacht om 4.00 uur gaat de wekker, dan een Uber bestellen naar Rotterdam Centraal om vanuit daar de trein naar Schiphol te nemen. Kort nachtje maar hopelijk slapen we dan in het vliegtuig goed. Nu snel slapen, dan is het het sneller tijd om te gaan. We hebben er heel veel zin in!

Laatste update: 24 augustus 2019

Aantal updates: 2

Lees verder...
je vakantie begint met de voorpret ,als je naar canada gaat vaak al een hele poos van te voren ! ik vind dit heerlijk natuurlijk de serieuze en hele belangrijke zaken ...maar zeer zeker ook ...welke kleding neem ik mee ...dus regelmatig even de ANWB winkel in ...de mooiste vesten jassen enzo hebben ze hier voor de outdooruitfit .....dus we gaan leuk gestyled op vakantie ...ik vind het zalig om weken van tevoren de koffers neer te zetten en op mijn gemakje de koffers te vullen ...eerst alles wegen want ja ...light reizen is het motto ...en de Wal-Mart is in canada ...maar dan begint gelijk mijn probleempje ...desje mijn hondje is ook dol op vakantie trekt haar zwemvest aan en neemt vast haar intrek in de koffer ...oeiiii..Dit word lastig... nee desje dit jaar gaan we niet varen....en nee desje ik smokkel je ook niet meer een museum in onder in een tas ... geen nood zei ze ik kan veel hoor .....toen hebben we samen berenfimpjes gekeken,eerst de grappige haha ...toen hoe gevaarlijk beren ook kunnen zijn ...en een liedje gezongen ..zag 2 beren broodjes smeren..en het beleg is desje ....ja ...begrepen ...ze gaat lekker bij alisa en lindsey logeren...nou de laatste loodjes werken ....