Blogposts - Canada

Oost-CanadaWest-Canada
Filters toepassen
5 / 6
We zijn aangekomen in Victoria en onze mooie reis zit er bijna op, we hebben veel gezien onderweg en iedere dag was weer anders dan de vorige. Gisteren reden we weer over de HWy en besloten een afsla

Laatste update: 25 september 2015

Aantal updates: 8

Lees verder…
Het is donderdag 24 sept. We vertrekken vanuit de camping naar Swartz Bay. De Ferry gaat om 11.00. Ruim op tijd aanwezig om nog even te kwatsen met enkele Nederlanders. Een zekere Hans Klaasse heef

Laatste update: 25 september 2015

Aantal updates: 31

Lees verder…
Ja, we zijn nu 3 dagen onderweg en we hebben al ontzettend veel gezien! Wat een geweldig land. Na 10 uur vliegen was het zover, onze eerste stap in Canada. Je ruikt direct als je de aankomsthal uitloo

Laatste update: 23 september 2015

Aantal updates: 2

Lees verder…
Na weer een prachtige tocht per ferry, weer aangekomen op het vaste land van Canada. Helaas onderweg geen orka's gezien. Daarna een kort ritje naar de camping in Vancouver. Burnaby Cariboo RV Park li

Laatste update: 23 augustus 2015

Aantal updates: 12

Lees verder…
Na het online inchecken bleek dat 1 van ons ineens 6 rijen verplaatst was. Via de balie dit geregeld we zaten niet meer 2 aan2 voor elkaar maar nu allen op rij 32. heeft wat moeite gekost, maar de m

Laatste update: 17 augustus 2015

Aantal updates: 18

Lees verder…
Na een maand is het weer tijd om naar huis te gaan. Vinden we ook wel weer erg prettig. Om 14 00 uur gingen we naar de luchthaven met een taxi waar we om 19.05 uur vliegen naar Frankfurt. HELAAS. We h

Laatste update: 9 augustus 2015

Aantal updates: 23

Lees verder…
Zondag zijn we vertrokken uit Waterton National Park, nadat we de dag er voor de camper opgeruimd en wat schoongemaakt hebben. Via een mooie route, de cowboy trail, rijden we richting Banff. Hier over

Laatste update: 4 augustus 2015

Aantal updates: 24

Lees verder…
  Opnieuw een stralende ochtend. Weer vroeg op pad. Vanuit Cache Kreek naar Lillooet, door het Marble Canyon Provincial Park, waar we langs een idyllisch meertje reden. Daarna veranderde de ve