Filters

Land
AmerikaArgentiniëAustraliëCanadaChiliCubaDenemarkenDuitslandEngelandFinlandFrankrijkIerlandIJslandItaliëJapanKroatiëNamibiëNederlandNieuw-ZeelandNoorwegenPolenPortugalSchotlandSpanjeZuid-AfrikaZwedenZwitserland
Filters toepassen
3 / 74
  • 18-daagse camperreis met Medium van Touring Cars
  • Travelhomie Manon
  • Koppel zonder kinderen
  • Keflavik - Geysir - Gullfoss - Thingvellir - Grábrók - Snaefellsjökull - Siglufjördur - Godafoss - Myvatn - Seydisfjördur - Jökulsarlon - Vik - Reykjavik
Lees verder…
Meer weten over travelhome? Lees hier wat onze vrienden je kunnen vertellen!
In een camper ben je niet afhankelijk van het eten en drinken dat restaurants serveren, maar heb je zélf altijd je eten en drinken bij de hand. Super handig om na het opstaan je eigen koelkast open te trekken en lekker in je pyama een ontbijtje tevoorschijn te toveren. Daarvoor moet je natuurlijk wél boodschappen in 'huis' hebben. We geven je graag wat tips.
Trein
Camper
Hotel
  • 14-daagse camperreis vanuit Hamburg
  • Lübeck, Rügen, Warnemünde, Schaalsee
  • Prijzen op aanvraag, vraag vrijblijvend een offerte aan!
Lees verder…
Wanneer we opstaan zien we direct dat het weer heerlijk zonnig is. Dat komt goed uit want vandaag hebben we namelijk een camping gereserveerd waar we met de camper direct aan het strand staan. Ik zie

Laatste update: 27 januari 2020

Aantal updates: 13

Lees verder…
Inmiddels zijn we weer goed in Nederland aangekomen. De terugreis met Air Canada verliep prima. Alleen serveren ze wel een heel karig ontbijt. Een kopje koffie of thee met een plakje bananencake...

Laatste update: 22 september 2016

Aantal updates: 31

Lees verder…
Om 5.00 uur staan we op het vliegveld van Salt Lake City en we hebben een lange vlucht voor de boeg naar Nederland met 2 stops in Chicago en Philadelphia. Lange pauzes en hangen op de luchthavens is v

Laatste update: 16 december 2019

Aantal updates: 30

Lees verder…
Je leeft 6 weken in een beperkte ruimte en overal liggen spullen/dingen. Het is nu de 2 november. Het in pakken van de koffers gaat met enige hindernissen gepaard. Nu een klein wasje doen en hopen dat